onsdag 21 april 2010

Vintage- tårta


Smarrigt frasig Vintage-tårta.
Helt utan kalorier ;)

Här har jag gjort ett runt kort till Stampartics
utmaning.
Kraftigt akvarellpapper, ruggat och chalkat.
Lingrönt designpapper och en 1700-tals dam från
nätet, med frasig tyllklänning.
(ett århundrade jag gärna levt i, med alla vackra
klänningar)
Inuti finns en spetsduk, som väller ut under kanterna
som grädde.







Små fjärilar i designpapper med en sträng av
pärlemorLiner.
Kardborrband under öppningen.




Pärlor runt kanterna.
Vit större blomma.



7 kommentarer:

  1. åh..... du milde hvor er du dog kreativ, hvor er det super super flot

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Anne Bente.
    Jag är nybörjare, men jag älskar denna värld
    jag hamnat i. Vintage-världen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo men vilken läcker tårta!!

    SvaraRadera
  4. Wow, dette var utrolig lekkert!

    SvaraRadera
  5. WOW!!!
    Masse fint i bloggen din,eg liker også å lage vintage kort,synes de er så fine:-)
    Legger meg til som følger å ønsker deg velkommen innom min blogg.
    Klem Tone

    SvaraRadera
  6. Va fint!
    Det kommer du vinna med!!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. beautiful, so romatic! love it^^

    SvaraRadera