fredag 14 maj 2010

Det regnar...

Ops...jag har visst hamnat i en vattenpöl!
Jag tycker den här stämpeln är så söt.
Jag gillar blått/brunt som ni vet ;)
Designpapper och några enkla blommor
plus en brun knapp fick räcka som dekoration.
Jag har använt mina älskade bokstavsstämplar och
Distress walnut stain.
Några rhinstenar i glas får det att
se ut som lite stänk från vattnet.



Så här der de ut och är självhäftande.


Jag tycker det är så fint att dekorera med.
Eftersom de är självhäftande går det snabbt
och lätt att fästa dem.





4 kommentarer:

  1. Så nydelig kort, Ulla! Tilda er så søt i vanndammen. Blått og brunt er så herlige farger sammen.

    Klem Wenche :0)

    SvaraRadera
  2. Kjempeflott kort.
    Klem fra Kaia

    SvaraRadera
  3. åh.... hvor er det dog super flot.

    SvaraRadera
  4. Hej Ulla!
    Ooh vad fint med vattenblänket i form av stenar, I like!!! Och färgläggningen är ju suuuuper, du har verkligen fått till det! Gillar också inlägget med allt till den lilla killen, bedårande!
    Kram kram:)

    SvaraRadera