tisdag 7 september 2010

Award

Roligt, jag har fått en award av Norrfrids Eija.
Tack!
Nu ska man liksom berätta
sju saker om sej själv och skicka awarden vidare;
1. Jag drömmer om att bli författare.
2. jag älskar salt lakrits.
3. alltid, alltid har jag älskat att jobba med bilder, färg
och ord.
4. jag har gått en bild och formkurs i Texas.
5. älskar sovmornar.
6. avskyr morgonrockar. tycker det är ett sunkigt plagg ;)
7. är tävlingsmänniska.

Jag skickar awarden vidare till:
Scrappida
Mias Mix
Mim
carpediem
mathilde

3 kommentarer:

  1. Åååh tack! Vad glad jag blir! Och så roligt att få läsa lite mer om dig :) Jag älskar också salt lakrits. Oj gud vad sugen jag blev på det nu!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Tackar Tackar, så kul att kunna inspirera...
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Tack Ulla!
    Så rart av Dig!
    Det är sånt som glädjer en ända in i själen va!!!
    Kram!

    SvaraRadera