fredag 28 januari 2011

Änglavänner....

Vänner är änglar som lyfter dina fötter när
dina egna vingar har glömt bort hur man flyger...
Eleanor Roosevelt
Idag när jag kom hem från jobbet låg det ett litet paket
med en underbar ängel i, och en riktig orkidee blomma....

Inuti fanns en bit mörk choklad....mmmmmm.
Det var från min goda vän Ida.
Vad lycklig man blir för såna hälsningar...




...men inte nog med det.
Där låg också ett paket med min
vinst med härliga gamla spetsar...


...från Marias hörna. Lyckliga jag!!!




Spetsar och choklad, nu kan min helg börja!!!






20 kommentarer:

  1. Beautiful!
    Kisses and happy weekend.

    SvaraRadera
  2. Ja tänk så många änglar det finns! Fin start på helgen att få så fina saker i brevlådan.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  3. Du är en riktig tur, Vackra presenter, Njut av helgen
    hälsning

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara vänner det finns i bloggvärlden och du hade ju en riktig tur.

    Ha en riktigt fin helg
    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilket trevligt sätt att starta helgen på! :)

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  6. Ja engler finnes så absolutt:) Flott måte å starte helgen på.
    God helg, klem:)

    SvaraRadera
  7. Vilken änglavän du har!
    Så fin gåva!
    ha en fin Helg!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  8. så trevlig start på din helg! ha det bra!
    ~marita~

    SvaraRadera
  9. Så herlig, gode venner gull verd;-D
    Ha en fin helg !

    Klem fra Grete

    SvaraRadera
  10. Grattis till din fina vinst och vilken ljuvlig present du fått. Vilken fin start på helgen=)

    Önskar dig en god fortsättning på din helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Vad trevligt paket!! Ohh din lyckost!Må gott =)

    SvaraRadera
  12. Underbar start på en skön helg.Älskar änglar.Ha en fin dag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  13. Mmm, våra änglavänner!!!!
    Vad vore vi utan dem.

    Önskar dig en skön helg!
    Kram Loellan

    SvaraRadera
  14. Så fint! Jag kan förstå att du blev mycket glad! Det är dej väl unnat.
    Ha en riktigt skön lördag!
    kram

    SvaraRadera
  15. Vilka fina presenter du har fått! :)
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram Victoria

    SvaraRadera
  16. Åh vad mycket jag missat hos dig! Det fina badrummet och det rosa inlägget, det bara älskar jag. Konstigt har inte rosa nånstans men tycker det är så vackert! Har suttit här en bra stund och tittat omkring på bloggarna. Har inte hunnit innan denna veckan. Så nu är man full med inspiration igen!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  17. Men vilken bra dag! Det är du värd! :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  18. Hej Ullamaria.
    Tack för din mycket omtänksamma och värmande kommentar. Det tröstade mig och gladde mig.Tack!! Tänk att någon verkligen ber.Tack!!

    Änglar, ja det är en sån tröst att de verkligen finns omkring oss.
    Vad roligt med en gåva.
    Ha en bra helg.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  19. Härlig överraskning på posten! Sånt kan inte annat än göra en glad. :)

    Ja, jag hoppas jag får det! Verkligen en bästis för livet i så fall.

    Kram Johanna

    SvaraRadera