torsdag 19 januari 2012

Leverans på busungar


Nu ska jag ner och posta veckans leverans
av "busungar".

Alla ser de olika ut, och har olika
personligheter. De är 40 cm.
Tvättbara 40gr.
Jag gör också extra klänningar för 70 kr styck, så
man har något att byta med.

Här är också en variant med tröja och luva.
Pojkdockan har snopp, men den ska vi inte skylta med på webben;)
Pojkdockan visar jag senare.
Alla busungar kostar 260 kr.exkl.frakt

Beställning;
ulla.stigson@telia.com

Bästa hälsningar Ulla

2 kommentarer:

  1. vilka härliga busungar
    ha det så gott
    maggan

    SvaraRadera
  2. Åhh så underbara busungar så duktig du är!!!!
    Jag har ett litet barn barn, somheter Theo, han fyler snart 1 År, Kanske skulle jag beställa en pojkdocka av dej med, hur ser pojkarna ut?

    Maila mej gärna på
    tantbla@telia.com
    Ha en fin helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera