fredag 20 april 2012

Broderier

Tycker ni som jag att det är svårt att hinna med
bloggandet och att kika in hos alla på våren?
Det tycker jag.
Denna vecka har jag bara hunnit sitta en gång vid datorn,
veckan har varit fullspäckad från morgon till kväll...
ska försöka hinna med att kika in hos er alla i helgen.
Fick av min kära syster en hel påse med garnrester.
Alltid lika spännande att se i såna  hemliga restpåsar..
Blev plötsligt så sugen på att brodera.

Det gäller att ha något fint mönster och det hittade jag i .....

.....denna broderibok som jag köpte på
bokrean.
Få se vad det kan bli av det.
Önskar alla en skön helg.
Hoppas att det vänder snart med väderleken
och att värmen kommer snart.

"Man blir lycklig genom att göra
och inte genom att äga"
Gunnel Swärd

Kram Ulla

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din gulliga hälsning!
    Jag tycket du skall köpa dej ett fång det är du väl värd!
    Hoppas din helg också blir fin!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Å vad fina färger på garnen, det kan du säkert få ihop till något fint! Ha en skön helg! Kram Iréne

    SvaraRadera