söndag 11 november 2012

Förlovningsfika

Min fine son har förlovat sig och igår hade vi en liten förlovningsfest.
Man förstår inte riktigt det där med tiden, att det går så fort.
Men jag är så otroligt tacksam för att barnen mår bra
och har blivit vuxna och självgående.
Jag tycker inte det är länge sen den lintotten sprang omkring är i köket
md sina halksockor och busade,
Min älskade son,
grattis till Dej och din fina flicka.

Man blir ju så inspirerad av bakprogrammet som går nu på tv.
Dessa citron cup cakes var otroligt lätta att
göra och de var så supersmarrigt med
citron.
Inte för sött men lite syrliga och underbar konsistens.

Denna bild får gå som söndagsbild till fabriken.

Krispiga små sockerströssel blev mums.
Må gott alla vänner.

Kram Ulla

Livet är en lång rad ögonblick.
Att leva vart och ett av dem
är att lyckas.
Corita Kent

8 kommentarer:

  1. Vad skoj att din son har förlovat sej.Mmm vilka smarriga cupcakes ser supergoda ut-Man kan inte be om receptet´? Ha en skön söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så roligt för din son,,, ja tiden går fort alltför fort!
    Smarriga cupcakes du bakat,,ser så gfoda ut!
    Önskar dej en fin Söndagsafton
    Kramis Kathrine

    SvaraRadera
  3. Gratulerer til din sønn og hans kjære.
    De muffinsene er herlige ut. Smakte nok like godt.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Och. Kakorna ser jättegoda ut! MUMS!

    SvaraRadera
  6. Ulla, jag är säker på att sonens fina flicka får n underbart fin svärmor.
    Grattis till er alla.

    SvaraRadera
  7. Grattis till sonen och hans fästmö!

    Jag har också läsprojekt i klassen just nu.
    I dag började vi öva till julfesten :)

    Ha en fin vecka!
    kram

    SvaraRadera
  8. Vilka fina cupcakes! De ser smarriga ut! Jag håller med om att barnen växer fort... men det är väl som det ska. Vad roligt att de funnit varandra, sonen och hans flicka! Hurra för det!

    SvaraRadera