tisdag 14 maj 2013

Lite axplock från vernissaget


Och här kommer lite bilder från vernissaget.
Det var jätteskoj att ställa ut. Min första gång,
så lite spännande
var det allt.
Allt ska hänga exakt så det tar
 tid att sätta upp tavlorna.
Öppet till 6 juni för er som kan ta er dit.

Det blev mycket mingel och prat i lokalen.
Vi bjöd på salta pinnar och cider.
Jättemycket folk....

Här är vi som ställde ut våra alster.
Helt olika stilar har vi allihop, vilket är
spännande.
Jag är den enda som målar i flytande akvareller.

Alla de färgstarka tavlorna såldes direkt.
Tror det är lite inne med knalliga färger.
Jag köpte själv en tavla som
jag blev förälskad i
på direkten.
Men den ska jag visa när jag får ta hem den.


Min vän Malin gör riktigt färggranna grejer.

Min storstad såldes också....
Så jätteroligt.
Nästa vår blir det ett nytt vernissage, och jag har redan
tankar om vad mina tavlor ska handla om då.
Men det är då det....

.... nu har vi sommar och
sol och värme på gång.
Kram Ulla

Har du en god ide, förverkliga den
innan den förbleknar.
Gunnel Swärd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar