onsdag 12 juni 2013

Kroppen är själens tempel.

Nu är favorittiden kommen med jordgubbar VARJE DAG, så länge
säsongen håller i sig.
Jag köper mina på Rudenstams Gårdsbutik.
Där handlar jag all  frukt och grönt och annat smått och gott.
Helt ekologiskt och närproducerat.

Safter, cider ,sylter och marmelad.
I högsta kvalite och med naturliga ingredienser.
Även olika dressingar, oljor, theer och i stort sett allt
man vill ha.
Närproducerat godis och naturgodis finns också.
Idag fick en äkta Grännapolkagris följa med i
min fruktlåda.

Där finns också lite annat kul,
idag dessa betonggrejer, helt kanonfina.

Allt packas i en fruktlåda och sen är det bara att åka
hem och smaska.
Här finns också färsk nybakad
pain riche och kumminknäckebröd.
För er som bor i närheten, väl värt ett besök.
Var rädda om er!
Kram Ulla

Även om jag visste att världen
skulle gå under imorgon,
skulle jag ändå plantera mitt äppelträd idag.
Martin Luther

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar