onsdag 29 januari 2014

En vanlig onsdag.

Började dagen med en kopp kaffe och liten andakt 6:45. Traskade sen iväg till mitt jobb och hade en go stund med barn och kollegor . 7- grader ute och när jag kom hem efter jobbet  så tände jag i vedspisen och tog en kopp kaffe. smsade om en loppisrunda
med en fin vän.  Läste tidningen och la fram lax till kvällens måltid. Kollade upp beställningar och vilade mej 30 minuter. Sydde lite och gjorde klart en akvarell . Bakade seg chokladkaka till fredagens fredagsfika på jobbet. Ringde min fina gamla mamma.  Åt middag med mannen. Virkade klart en Kåmpis och gjorde mej i ordning för kyrkans bibelseminarium som heter Djupare. Åkte hem och tog en macka och äppelsoppa. Tog mej ett varmt bad med cocosolja och kröp sen isäng. Tack Gud för ännu en dag i mitt underbara liv. 

2 kommentarer: