lördag 1 februari 2014

Lyckoloppor

Ni vet ju alla att en stund på loppis får mej att bli lycklig . Idag har min vän och jag gjort nåt som kallas "kärringarundan". Man börjar kl 10:00 på första loppisen och slutar runt 14:00 på sista som ligger som ett pärlband genom stan. Vi ska göra detta en gång i månaden har vi bestämt. Och fyndade vi något? Jamenvisst! Garn, virknål, dunjacka , klänningar, kanna, lampa, och fina böcker. Däremellan skratt och prat och gofika. Ser redan fram emot nästa månadsrace. Kram på er! Ulla  och hurra för åkerbrukets lyckorus. Denna loppa älskar jag att dricka äppelsoppa i. 5kr !

1 kommentar:

  1. Vilken härlig grej, det borde jag ta efter. Vi har ju några loppisar i stan och fika ställen med, loppiskompisar har jag också, så det är bara att bestämma en helg för att börja...
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera